.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با سالروز رحلت جانگذاز زینب کبری( س)؛
سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : مردمداری،اخلاق نیکو،سعه صدر،پاک دستی و ساده زیستی از ویژگیهای ممتاز زنده یاد رمضان قاسمی بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود.....
سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست


شمال نیوز: سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

 

به گزارش شمال نیوز، همزمان با سالروز رحلت بزرگ پرچمدار نهضت کربلا حضرت زینب کبری (س)، سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

وی که سابقه حضور ۶۰ماهه در جبهه های نبرد حق علیه راباطل را در کارنامه داشت سالها به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران منشا خدمات ارزنده ای بود که هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

 

زنده یاد رمضان قاسمی که بصورت مستمر از عوارض شیمیایی ریوی رنج می برد ، ده روز پیش به همین علت در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان رازی قائم شهر بستری شد که ساعتی پیش روح مطهرش که سرشار از عشق به امام ( ره) و شهدا بود بسوی ملکوت اعلی پرواز کرد .

 

مردمداری،اخلاق نیکو،سعه صدر،پاک دستی و ساده زیستی از ویژگیهای ممتاز زنده یاد رمضان قاسمی بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود.

 

مرحوم رمضان قاسمی در سن ۱۳سالگی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و تا پایان جنگ در جبهه های نبرد حضوری مستمر داشت و در چندین مرحله مجروح و مصدوم ش.گردید و سرانجام نیز به افتخار جانباز شیمیایی (۵۰درصد) نائل آمد.

 

گفتنی است خانواده قاسمی از خانواده های انقلابی و شناخته شده شهرستان جویبار و شهر کوهی خیل به شمار می روند که چند شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی نمودند .

 

« شمال نیوز » رحلت شهادت گونه این دلاور مرد عرصه ایثار و شهادت را به خانواده داغدارش و همه همسنگران و همرزمانش تسلیت می گوید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک دوست 21 اسفند 1398
خدا حافظ سرهنگ قاسمی عزیز.مرد بی ادعا.دوست داشتنی. این دنیا برای روح بزرگ تو خیلی کوچک بود. گرونا یک بهانه بود.تو به این دنیا تعلق نداشتی.عروج ملکوتی ات را تبریک می گویم.میدانم در میان همرزمان شهیدت جایت خوب است. اما نمی دانم دوری ات را چگونه تحمل کنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.